22 december

Hello! Hade det jätte kul med tjejerna igår, hahaha mycket skratt! Vi hade fight, kolla på wild child och då somna Emma. Och då höll Matilda och Becci på och kittla henne och massa tills hon vakna. Sen begravde dom henne där i soffan med massa kuddar. Jag, jag kollade på MTV och skratta som fan. Det var en tjockis som fick sin bil pimpad, han fick en sockervaddsmaskin fast han var redan skit tjock, tror inte han behövde den. HAHA, min humor det där alltså. Idag gick vi upp vid 1 typ, åkte till stan där träffa vi David och hans kompisar lite. Sen åkte vi till Fridhemsplan och kolla julklappar, sen åkte alla hem. Skulle också åkt hem men jag träffade David där vi Fridhemsplan. Vi gick och snacka lite. Det var trevligt. Men sen hade han träning, så jag åkte hem. Två dagar kvar till jul btw, det är i övermorgon! Puuuss


Just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0