A bit of 2009

Har inget och göra, och gick in på min gamla blogg och hitta den här. Har inget och göra så kan lika gärna göra. Det är ju faktikst nyår snart! =O

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, mycket
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte om jag hade någrat, så nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och det tackar jag för!
5. Vilka länder besökte du?
Frankrike, Egypten. Och Åland och Gotland. Om dom räknas =P
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
18 december HA HA, sen massa dagar men minns inga datum
8. Vad var din största framgång 2009?
Haha ingen aning, skolan kanske?
9. Största misstaget?
Jag vet inte faktiskt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej har nog inte varit särskilt sjuk i år, vad jag kan minnas
11. Bästa köpet?
Vet inte
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat, I guess
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mycket
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Halo med Beyonce, When love takes over (haha), Boom boom pow, Single ladies, många fler!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte
17. Vad önskar du att du gjort mindre
Ja, finns väll saker
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma, med min familj + mormor
19. Blev du kär i år?
Yes, once
20. Hur många one night stands?
Haha, inga
21. Favoritprogram på TV?
Samma som förra året, Greys Anatomy, Gossip girl och DH
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja. Men inte hata, det är för starkt
23. Bästa boken du läste i år?
Haha, har inte läst en enda bok i år =O
24. Största musikaliska upptäckten?
James Morrison, absolut!
25. Något du önskade dig och fick?
Ja, t ex parfymer
26. Något du önskade dig men inte fick?
I stort sett inte, önskade mig nästan inget
27. Årets bästa film?
TWILIGHT och NEW MOON. UTAN TVEKAN!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var på kollo. Torsgård, Gotland. Åh, saknar!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns det säkert
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Har blivit mer och mer mig själv
31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner
32. Vem saknade du?
Ingen jag kan skriva här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0