About my day

Det har varit en väldigt lugn dag idag, var har knappt gjort nånting på lektionerna. På musiken sjöng vi, men vår musik lärare blev sur på mig och Dhrubo för vi sjöng tydligen inte, vi "brölade". Det tycker jag var lite taskigt, vi blev sura och slutade sjunga. Vi var licksom dom ända som sjöng som man hörde. Skit samma, vi kolla på tråkigt julfilm på svenskan och engelskan. Och på matten fick vi veta våra julbetyg, och guess what?! Ett VG på mig, fast ett VG med ett litet minus, hehehehe så måste bättra mig nästsa termin så hon inte sänker.

Efter skolan åkte jag och William till stan, jag hjälpte honom att köpa lite julklappar. Haha jag är så duktig, nej men när han köpt allt åkte vi till Kristineberg, gick hem till mig och hämta pengar sen gick vi till Lindhagen och köpte godis och fika till imorgon, för då ska man ha det i skolan. Vi har mys-temadag typ. Nu ska jag skicka bilder till Emma så jag slipper hennes tjat! =P


William i fredags, haha han och sin cola light =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0