Vinter

Hello! Idag började vi 9 och hade såkallad mysdag, det var så jävla segt för vår lärare snackade bara massa traditoner, och läste saga. Och shit blev skit stressad ville ut haha. Jag och Linn fota alla i klassen hehe smyfota.
Efter skolan åkte jag hem och bytte kläder, sen till Emma där vi hade snöbollskrig i humlan. Hon, jag, Becci och Mickan. Haha vi blev söndermulade av några andra som vi träffa där. Men det var skit kul, och när vi kom upp till Emma var vi genomblöta haha.


Mööms




Haha it's allabout to bjuda på sig själv. Linn sööt!




Snö =D


Kommentarer
Postat av: Liiiiiinn

Hahah vi har tagit så fina bilder på våran söta klass (a) men öhh jag ser lite ut som ett spöke på bilden hehe:$ men aja, vi bjuuuuder på oss själva :D <3

2009-12-15 Klockan: 22:28:53
Postat av: Sara

Hahaha aa jätte fina =D Tyvär så fina så kunde inte lägga in dom här =( Hahah klart vi gör Linn, alltid =D <3

2009-12-16 Klockan: 08:16:22
URL: http://sarapetronella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0