Det är lätt att va smart med facit i hand

Idag så på första lektionerna spelade vi spel. Jag spelade kortspel med Emma, Linn och Dhrubo. Sen på spanskan kollade vi på någon musse pigg och pluto film på spanska, haha fatta noll. Och juste, på svenskan och engelskan berätta hon betyg och snacka med oss och så. Jag kommer få VG i båda ämnena, men i svenska är det ett svagt VG. På matten, sista lektionen satt vi i datasalen och alla i min klass blev sura på mig för jag sa att dom var geeks! Men jag gjorde så vi fick sluta 1 minut tidigare för jag svarade rätt på 30 frågor på 7an och 8ans tabell, blev skit stressad för alla stod runt mig, och blev ännu mer stressad när jag skrev fel. Men jag klarade det, är ju så duktig. Hade ju övat hela lektionen på just dom tabellerna haha, så nu kan jag =D


Linn och Emma :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0