Göta kanal 3

Hola min kära läsare! Har inte orkat uppdatera förren nu. I alla fall ska berätta lite snabbt om min dag. Först åkte jag till Lilla Essingen för att träffa David. När jag väntade på honom kom Sebbe, vi snacka lite fast sen drog han. Sen kom William och Matilda, och Davids kompis Tommie. Vi 5 drog in till stan och köpte biobiljetter, vi kom inte riktigt överens först om vilken vi skulle se haha. Men det var fett långt till bion skulle börja så vi chilla lite och så hah. Sen var det bio, och gissa vilken film vi såg, haha Göta Kanal tre. OMG såå bra.. NAT. Tommie somnade, haha. William var helt inne i filmen, vi andra var nog ganska uttråkade. Haha men vi satt och snacka och garva åt nåra tanter, men ja vi klarade hela filmen. Och Tommie haha så jävla skön =P

Haha har vart en rolig dag. Nu sitter jag och och snackar och har videosamtal med Matilda, det är funny!


Haha fråga in varför, men den såg vi =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0