Bilder från mitt 2009. Mycket bilder, enjoy!


Jag och Josefina, nån gång på stan. Januari


Jag och Emma L. Januari


Och en liten cool egopic haha. Körde fortfarande med hårförlänging då. Januari


I Februari hände det inte så mycket vad jag minns. Men åkte till Kungsberget med skolan, på bilden jag och William. Februari


Jag och Mickan på Kungsberget. Hhihi snygg bild. Februari


Haha en bild från när vi var några hemma hos John typ efter vi haft öppet hus i skolan, I remember. Februari


Hehe får bjuda på den. Typ den ända bilden jag har från när jag var i Bydalen på sportlovet. Lo, Wille, William och Bisse var också där samtidigt. Så åkte lite med dom hehe. Februari


Jag och Cornelia, den kvällen glömmer jag inte haha. Mars


På Ålandsbåten, när vi var där på cup. Mars


Joy, Emma L, Olivia och Emma S. När vi firade Emma Ls födelsedag. När vi blev jagade av några från Mc Donalds, haha I remember! Mars


Var i Paris på påsklovet. Var på bl a Eifeltornet och Disneyland. April


Matilda, Josefina och jag. När jag kommit hem från Paris det äntligen började bli varmt igen. April


Jag och Matilda på valborg, innan vi stack ut och grillade med tjejerna. April


Jag, Josefina, Mickan och Cornelia när vi grillade på Stora Essingen på valborg. Mysigkväll. April


Helgen efter valborg åkte jag och Matilda ut till mitt land. En riktigt mysigkväll fick vi när vi satt på bryggan riktigt länge, minnen. Maj


Tess började i mitt lag, vi blev snabbt bra vänner. Maj


Emma, Jag, Bella, Sofie, Anna och Matilda grillade på Stora Essingen, haha det var jätte mysigt och kul. Maj


Anna och Matilda påväg till nån träning. Haha yes, jag fick Matilda att börja. Maj


Jag och Linn när vi gick under bron nån gång på rasten, haha shiit vad rädda vi var! Maj


Jag och Cornelia hade våran tjejmiddag för att fira våra födelsedagar som var på sommarlovet. Juni


Emma L, William och jag samma dag som skolavslutningen, då var man glad. Äntligen sommarlov haha. Juni


Dagen efter skolavslutningen åkte jag och Emma till Torsgård, Gotland 2 veckor. Delade stuga med Sara och Michaela. OMG vilka veckor, kommer aldrig aldrig glömma! Juni



GOTHIA! O-M-G. Ett av sommarens absolut bästa minnen. Något av det roligaste i mitt liv, vad mer finns att säga. 1000 minnen därifån! Skratt, tårar, chili cheese, liseberg, heden, mathcer, grodan. ALLT! SAKNAR! Juli


Åkte till Värmland och tråkade, tillslut fick jag åka hem med min morbror igen till stan och träffa alla vänner som man inte träffat på ett tag. Juli


Jag och Filippa i slutet av sommaren. Augusti




Jag och Emma i slutet av sommaren, då började vi umgås mycket igen. Var med varandra varje dag. Augusti


Ung08. Augusti


Sen var det back to school igen, åttan började. Jag och Matilda tog våra andra hål i örat, där uppe på örat. Augusti


Jag och Matilda, en kväll när vi bastade med Sebbe, William och Oskar. Augusti


Matilda, jag och Emma blev tightare och tightare. September


Haha Sara och Linn langar evil eye. När vi jobbade med vårt arbete om godis haha. September


Mickan, Matilda, Emma och jag. Någon gång i Kungsan. September


Och ett tag så blev det väldigt mycket fika... haha. September


En dag när vi hade studiedag typ. Linn, Zanna och jag hemma hos mig och körde guitar hero haha. September


Matilda och Emma hade tjejmiddag, och lilla jag var V.I.P. Haha. Oktober


Jag och Brandt ute nån gång haha! Oktober


Haha konfalägret i Köping, minnen. Oktober


Rebecca, Matilda och Emma. På elevensval veckan då vi satt inne i grupprummet typ hela veckan och hade skit kul. Jag och Emma skrev en barnbok haha! Oktober


Åkte till Egypten på höstlovet. Härligt med sån värme mitt i mörka hösten. Oktober




Emma, jag, William, Evelyn och Matilda. November


Emma, Mickan, Matilda och ja. En av kvällarna på Essingen. November


En kväll ute med Emma, Becci, Matilda och Mickan. December


Rebecca och Emma. Snön kom, vilket betyder snöbollskrig och pulka. Haha första snön är alltid lika härlig! December


Becci, Matilda, Jag och Emma på skolavslutning. Och ja, vi vet ju själva hur den dagen slutade. December


Och sen dess har det var jullov, bara chillat, tagit det lugnt och träffat kompisar. Behövdes verkligen ett lov efter denna otroligt jobbiga termin. Och ja, nyår i övermorgon. Ska bli så jävla skönt med ett nytt år faktikst. Detta är väll ganksa mycket av det som hänt detta år. Det blev VÄLDIGT mycket bilder. I hope you like'd it. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har emma L köpt sin vita klänning & hur mk som är på dig willia och henne? Den dagen du fick skolavslutnin tror jag det var.:) Svara i min blogg

2009-12-31 Klockan: 15:38:24
URL: http://endastjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0