Tisdag

Heeej! Min första lektion idag var idrott och då fick vi även veta vilket betyg vi kommer få nu i jul. Jag ligger på G men har tydligen bra chanser att höja nästa termin. Blä, jag blev faktikst lite besviken där. Sen hade jag matteprovet också, blev klar på typ 5 minuter...? Aja får hoppas på det bästa. Skönt nu efter allt plugg och stress, nu har vi inga fler prov före lovet. Jullov om mindre än 2 veckor, fan va skönt!
Orkar itne blogga mer nu, är sjukt trött. Ovanligt? Nej.. =P
Ska göra lite läxor också, ska bara kolla med några i klassen för är osäler på vilka sidor vi har. Ska kolla på the hills nu, bye!


Evelyn, Emma och jag. Haha den dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0