You and me, we used to be together, everyday together

Ja hörrni tänkte då berätta om min dag. Började halv 10 och då hade vi engelska och sen svenska. Me like.. not. På lönchen träffa jag Matilda, Emma och Mickan. Åt med dom och snacka lite och så. Sen träffa vi lite andra och så. På spanskan snacka våran lärare med oss. Jag fick MVG på läsförståelse S T O L T! Kommer få VG i jul, i'm happy. Något som gjorde mig mindre glad var att jag bara gick G på fysiken, bläää säger jag bara. Har pluggat som en jävla häst. Och fick 8,5 av 15 på matten, min lärare tyckte det var bar i alla fall. Efter som det inte gått så bra tidigare i år, heh.
Har nyss ätit och strax träning. Tänkte visa er dagens också. Ciao!



FAN KOM PRECIS PÅ ATT JAG HAR LÄXA I SVENSKA, SKRIVA EN BERÄTTELSE. GLÖMDE TA HEM OCH DET ÄR AVGÖRANDE FÖR BETYGET TYP. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0