Lucia

Hejsan! Igår så var det konfa, inte det roligaste haha. Efter det drog jag och Matilda hem till mig, jag dusha sen åkte vi till Emma. Vi hade inga planer för kvällen, vi åt och fixade oss. Sen åkte vi till Söder och träffade några. Vi åkte hem ganska tidigt, runt 10. Det var kallt och vi hade inge och göra. Vi köpte bullar och fika på vägen hem. Det blev fel med pengar och skit, jag blev fääääätt sur. Hehe. Men det ordnade sig. Sen gick vi hem till Emma, kolla skräckis. Sov och sen var det upp tidigt.
Har vart på stan idag med min brorsa för att köpa julklappar. Vi hittade lite, sen åkte vi hem. Så himla jobbigt att köpa julklappar, vad man ska köpa osv. Men ändå så himla mysigt!
Juste, de är Lucia idag också.
Nu ska jag spela Call of duty med min brorsa haha, han ska lära mig så jag kommer bli skit bra, vinna över er alla! =P



Me and my little Mick


Hjälp vi stötte på en pedofil =O


Sweet


Haha =D vi dansbattla mot varandra och sen blev det catfight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0