I will clean up this mess

Mötte upp Felicia och vi åkte hem till Emil, där var även Tommy och Linn också. Hade en riktigt trevlig stund med dom. Skönt att komma hemifrån lite. Spelade CoD, eller vafan dom kallar det med Tommy, omg fett bra jag är på det. Nat. Men fick lite skratt i alla fall. Sen när vi inte kunde vara där längre åkte jag hem till Matilda, vi kollade på film. Det var mysigt, sen var jag tvungen att åka hem och nu har jag tråkat hela kvällen.
Imorgon är en ny dag, har lite planer. Får se vad som händer.


Skulle ljuga om jag sa att jag var på toppen nu. Men något som jag bestämde mig för från första början var att aldrig visa mig svag. Något jag håller fast vid.
Jag kommer alltid resa mig upp efter varje fall.

Kommentarer
Postat av: Anna

vad har hänt ? :( <3

2009-12-21 Klockan: 02:18:11
Postat av: Sara

jag berättar för dig nästa gång vi ses ;) <3

2009-12-21 Klockan: 10:01:53
URL: http://sarapetronella.blogg.se/
Postat av: elene

söt:)<3

2009-12-21 Klockan: 10:28:17
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: Anna

okej :) <3

2009-12-21 Klockan: 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0