Julafton

Såå, var var Julafton 2009 snart slut. Åt jullunch eller julmiddag, kalla det vad du vill. Åt i alla fall julmat med min familj och mormor. Det var mysigt, eller vad man ska säga. Som vanlig julmat. Och sen var det såklart dags för Kalle, visst börjar man tröttna lite på det nu efter 14 år. Men vafan, är det jul så är det!
Sen var det julklappsutdelning. Hade inte önskat mig så mycket i år. Men jag fick i stort sätt allt jag önskat mig (det var ju trots allt inte så mycket haha) så jag är nöjd och glad. Fick bl a lite olika hårprodukter, smink från Make up store, parfymer, saker från the body shop, pengar och presentkort och sen får vi ju inte glömma min lilla rosa söta kamera också. Fast den hade jag redan fått. Tack till all släkt och familj haha =)

Hoppas ni haft en bra julafton och fått det ni önskade er ;) Puss!


Haha jag vid maten



Julklappar =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0