Sista skoldagen

Hello! Började 8.15 idag, var helt död. Men hade spanska och efter det håltimme. Då gick jag runt lite med Becci, för skulle inte börja igen förren 12 typ. Aja, det var elevlärarmatcher som vi kolla lite på. Och sen träffa vi Mickan, Matilda och Emma och åt lunch med dom. Sen vid 12.00 skulle vu tydligen städa halva våran korridor + våra skåp + ett klassrum. Åh jag blev så jävla sur, jag flippa sönder haha för alla andra fick sluta. PMS? Men aja tillslut fick vi äntligen sluta, nu är jag hemma för att hämta saker för ikväll sover jag hos min bebis Emma. Och imorgon är det skolavslutning, yeeey!


Jag och Matilda sweeti :) oj fin bild på mig


Haha söta!


Beccii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0