Torsdag

Shiit jag är så trött, grus i ögonen kommer somna när som heslt!
Som tur är har skoldagen vart ganksa OK. Förutom att jag började 8.15 med spanska, men vi satte oss i korridoren och snacka mest så det gick bra. Sen på lucneh fick vi extra lång för nånting, sen hade vi hemkunskap i 10 minuter typ för vi skulle bara städa lite. Sen fick vi gå. Så hade typ 2-3 timmar rast idag, hehe de va nice. Sen hade vi ett oföberett prov som kommer avgöra betyg, blää. Sen hade vi håltimme sista så då var det bara att gå hem. Ja, jag känner mig lite tråkig som gick hem men jag är så jävla trött!!!!

Ska möta Emma och Matilda lite senare för ikväll ska vi 3 äta middag tillsammans med våra mammor på nån resutrang, trevligt. See you!


Matilda, jag och Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0