Träning

Bläbläblä är fett sur och irreterad!
Never mind, ska iväg på träning nu ska bara fixa till mig lite först. Hade från början inte tänkt och träna idag pga att jag är så jävla trött och träningen slutar 21.30 mitt ute i spånga! Wellwell jag går ändå, börjar ju ändå 8.15 imorgon, kommer bli jätte skönt att gå upp då. Känna sig som en zombie. Ska i alla fall iväg snart och möta dom andra tjejerna vid Fridhemsplan och ta tuben till Tensta. Bloggar nu inge mer idag. Have a nice day!
Oj, när jag ändå kom på det där med svenskauppgiften som jag hade glömt ska jag även lära mig att räkna till 1000. Fast alltså på spanska dåra..


Oj vilken vacker bild.. Som ni ser spelar man ju inte i vilket lag som helst heller ;)
Ska iväg och bygga muskler nu, dom i klassen ska aldrig mer få kalla mig svag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0