You know I never want to hurt you

Hallu där. Första lektionen sov jag mig ingeom, ja bokstavligt talat. Andra lektionen hade vi ingen lärare på! Woho haha ja vi är ju en så snäll klass såklart dom litar på oss! Amen jag gick dit lite i början sen var det typ ut och in hela lektionen. Försökte hitta nån som hade rast men det gick ju inte så bra. Sen på sista lektionen hade vi prov och det jag snabbt och bra tills jag frågade några i klassen vad man skulle skriva på några frågor, självklart har jag skrivit helt jävla feeeel!! Åh det här suger, men ett VG skulle man nog kunna få ändå (a) Heh, eller alltid hoppas iaf.

Oh no nu kom min brorsa hem med alla sina jävla kompisar, som sitter och spelar krigsspel och skriker som jävla psykon. Jag dör.
Men snart kommer Tess, eller om en timme ungefär. Ska fixa lite mat till oss och sen är det match som gäller.
See you


Gothia 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0