Dags o plugga, sweet

Helloooo. Är hemma nu, gick tidigare från skolan för klarade inte av att va kvar, vi hade en vikare som va jävla kärring och bara skällde och skrek på mig... =( Jag vet inge bra.. Men har haft så jävla ont i huvudet idag, seriöst har knarkat avldeon. Det är inge bra, men vafan ska jag göra kan knappt gå. Och ville faktikst till skolan idag och träffa mig klass som jag saknat skiiiiiit mycke, har ju inte träffat dom på 3 veckor faktiskt. Så det var kul hehe =D

Nu ska jag plugga, för har prov i övermorgon. Sen har jag träning till åtta, faaaaan va härligt. Har saknat fotbollen nu under lovet. Pösss


Två år sen nästan, på NOn.
Visst ser jag smart ut?! :D
Inte så kosntigt, är smartast i klassen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0