Pööösklov

Heej. Förlåt orkar inte blogga nu på lov. Men igår så åkte jag först och träffa Emma, vi gick ut i solen och köpte glass och så, mysigt. Sen åkte jag till Kista och träffade mamma, fick nya tygskor och fotbollsskor, världens skönaste! Wellwell, sen drog jag hem, hämta lite saker åkte till Matilda, åt middag och sen gick vi ut. Träffade Emil, Tommy, Niclas och William. Vi var med dom och sen kom nåra andra också. Aaah sen sov jag hos Matilda inatt, mysigt. Kom hem för itne så länge sen. Ska till mina kusiner och äta middag ikväll, orkar egentligen inte. Är fortfarande förskyld.. =(




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för foundation/Puder? :)

2010-04-09 Klockan: 17:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0