Heeeelt slut asso

Heej! Kom hem för ett tag sen. Är så jävla slut. Vi gick upp 5 imorse. L Men har haft en skit kul dag i Kungsberget idag. Längstbak i bussen, haha. Vi åkte på sånna här i gupp i skogen och jag skrek massor haha. Och sen åkte jag och Emma i hopp backen, vi kände oss fett coola..... =D Har haft en skit kul dag!

Och jag och Rebecca gjorde något jag inte trodde jag skulle våga! Vi åkte ett skit stort hopp! Fast man landade på en mjuk uppblåst sak typ. Trodde jag skulle dö mitt i hoppet, men sen landade man ju mjukt. Mycket ångest innan ska jag säga er. Men nu är jag feeeeett stolt över mig själv!

Tog lite bilder med mobilen, men Alexandra hade kamera som tur var så lånar lite bilder av henne =)






Fler bilder finns på facebook ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0