I'm proud to say I got you

Sitter och lyssnar på Leona Lewis nya album "Echo". Åh hon är så jävla bra!
 Hade en riktigt seg dag i skolan idag. Var hos skolsyster för sån där kontroll. Är 166,5 cm lång. Har alltså väct 0,5 cm på ett och ett halvt år, HAHA. Efter skolan var det som sagt träning. Var fett taggad i början, men mådde inte bra under träningen. Men körde så bra jag kunde ändå. Börjar bli riktigt segt nu med bara fys träningar...


Och till personen som frågar om jag plattar håret är svaret nej.
Antigen fönar jag det, då blir de så platt som på bilden. Oftast gör jag ingeting med det men då är det fortfarande väldigt platt eller rakt, kalla det vad du vill :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0