Onsdag

Heeej. Kom hem för ett tag sen. Har vart hos Matte och pluggat till HK-provet imorgon. Och det gick fett bra faktikst. Skolan va seg. Haha men på Kemin labba vi, va me Axel och Dhrubo som vanligt. Det va knaaaas. Haha ne men det gick som det gick, vi failade ganska mycke som man säger så...

 Nu ska jag nog bara ta en dusch och slaggaa. Är sjuukt trött.. Men fick veta att min kamera är färdiglagad så ska åka och hämta den imorgon efter skolan, woho :D så kan ta med den till Åre. Vi har öppet hus imorgon i skolan på kvällen. Lite segt aja vi är lediga på fredag åh det är niiice. See ya


 
Cool girl på NOn idag
Och me mitt fina sträck som Johan gjorde över halva mitt ansikte som jag var tvungen att gå runt med hela dagen -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0