Things will never be the same again

Jag hade faktikst tänkt och skriva lite igår. Men det funka inte.. Aja, igår var det skitseg skoldag, och sen världens sämsta humör. Inge bra kombination. Sen hade jag träning, det var skönt och göra nåt.

Idag har det vart rätt lugn dag. Efter skolan åkte jag och Matilda till stan för att jag skulle tröstshoppa. Shopping blir man alltid glad av, right? Men jag hittar ju ingääät? Åh vad fan har hänt med mig? Köpte en blus/tröja i alla fall, kan visa sen. Den ända jag provade som jag tyckte om, sa till Matilda: "Okej, nu betalar jag innan jag ändrar mig". Haha. Yeah, that's all. Ensam hela kvällen för dom är på bio tror jag. Skönt att vara ensam hemma!


Idag på stan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0