Tuesday

Hej bloggen! Min mamma fyller år idag, så imorse fick hon present. Ovh hon blev fett glad av min hihihihih. Och senare ska vi äta middag ute och gå på bio. Aja skolan var väll helt OK. Ganska kort dag. Plus att vi fick håltimme på slöjden så hade 2 timmars rast, really nice. Efter skolan åkte jag till fridhemsplan med Rebecca och Matilda. Köpte en väska på lindex. Kan visa sen.

Och det är så jävla mycket med skolan nu. Eller det känns i alla fall som att det är grymt mycket och jag fattar knappt skälv hur jag ska hinna med allt. Massa prov, och betyg som får än att känna sån jävla press. Fan det blir inte mycket data. Måste kämpa med skolan nu. Fokus på det.


Hej coola tjejer. Jag och Becci :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0