Svaren på frågestund

vad är det absolut roligaste du vet?
Svar: Vet inte, umgås med mina vänner?
Vad är ditt favvogodis?
Svar: Eeeeeh...? Choklad kanske
När fyller du år?
Svar: 20 juni
Vart bor du?
Svar: Kungsholmens ghetto
Vem av dina kompisar har du känt längst?
Svar: Emma S & Mickan och några till från 6års
vart köper du helst dina kläder?
Svar: Typ  dom vanliga HM, Zara, salt, vero moda, bikok, går ju även att hitta fina saker på cubus, kappahl och lindex.
hur var du på dagis, ettan till nu?
vilka var dina kompisar?

Svar: På dagis var jag en liten blyg och rädd tjej. I 1an-5an var jag väll ungefär likadan, gjorde aldrig något man inte fick hehe och var typ skit duktig i skolan.... Och sen  6an har jag väll förändrats än del om man säger så. Och vänner kommer och går. Men har kvar några från lågstadiet, och sen självklart alla nya eller vad man ska säga :P
vem strula du med första gången? :)
Svar: Inget jag vill dela med alla här
vilka länder har du varit i?
Svar: Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Kanarieöarna 2 gnr, Frankrike, England, Tunisien, Kina och sen Egypten 3 gnr.
Hur mycket får du i månadspeng
Svar: jag får barnbidrag + månadspeng, så får 1200-1300 i månaden.
hur många har du strulat med?
Svar: Jag räknar tyvär inte hur många jag gör det med
om var tvungen att byta skola, vilken skulle du välja?
Svar: ingen aning :(
är du taggad på SPÅRA I ÅRE?!
Svar: självklart gumman, nu kööör vi!
vad är det absolut roligaste du har avrit med om?
Svar: Jag vet inte faktikst, kan inte komma på någon såhär speciell sak
vilken stil satsar du på i sommar? några vår/sommar måsten?
Svar: Jag vet inte faktikst. Haha att jag är väll ganska spontan köper något när jag hittar. Men ska väll satsa på ljusa kläder, fina blusar och sånt :)
vad saknar du mest från typ 5-6, vänner, saker, allt möjligt :D
Svar: Vet inte från 5an kanske att allt var lättare? Man va liten och så, brydde sig inte om nåt. Sen i 6an ny skola och sånt vet inte vad jag saknar från det. Joo, vänskapen jag hade med två stycken då. Det saknar jag.
vad är ditt absoluta favoritprogran?
Svar: Hahahaha Glee!!! & Greys anatomy och Desperate Housewifes
vilken är din favoritoutfit?
Svar: Jag vet inte, har ingen riktig favorit tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0