Living for the weekend

Ah shit jag är skit trött.
Efter konfan så mötte jag och Matilda upp Johan så vi kunde byta tillbaka mobilerna. Och aa sen efter vi träffat han lite åkte vi till donken och åt, tjockisar. Aja sen mötte vi William och Brandt och åkte hem till Love. Där har vi spenderat kvällen med några. Det var trevligt. Aa förutom att min kamera pajat. Ska försöka lägga in den på lagning eller nåt.

Men nu ska jag sova, ska bli så skönt. Ska sova länge imorgon, typ första gången på grymt länge för det är alltid träning, match eller nåt. Match imorgon också, men inte förrens 3 då. God natt!

Det blir ett tråkigt inlägg utan bilder... Orkar inte leta upp någon nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0