Who says I can't take time

Min blögg är skitr tråkigt, i knoooow. Men hade hemkunskap idag med Matilda. Vi är bäst som vanligt! Hahahah på lunchen hade jag, Matilda, Emma och Oskar värsta argumentationen om hur man äger någon(?). HAHAHA fråga inte, det måste vart roligt att kolla och lyssna på i alla fall. När vi slutat åkte jag hem, hara bara chillat. Äntligen en kväll utan plugg, I AM IN HEAVEN! Fast har suttit ett tag och försökt hitta mail till mina lärare så jag skulle kunnat mailat mina uppsatser, och nu är det också fixat! Sweeet

Nu ska jag fixa lite musik, men det funkar itne.... :@ aja, för ska lägga in min musik i Emmas iPod hihihi för jag är så snaäll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0