13 januari

Har inte hunnit blogga idag. Gick upp lite försent imorse så hann inte blogga innan skolan ifall jag skulle hinna i tid. Sjukt lång och seg dag, slutade 4 och då var det snabbt hem. Kom hem 10 minuter innan jag var tvungen att gå igen. Pga träning. Hehe men det gick bra. Planen gick inte att spela på så det vart fys. Medans alla sprang iväg nånstans stannade jag med Anna på Kanalplan och sprang där, och vi sprang mycket. Och jag har fan inte så dålig kondition som jag trodde haha. Men Anna ska sluta, omg kommer sakna henne....


Jag och Anna på Gothia.. I miss.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha så var du tvungen att ta en bild som min näsa är sååå snygg på ! :O kmr sakna dej också jättemkt gumman, men får verkligen ta och träffas! :D <3

2010-01-14 Klockan: 19:25:36
Postat av: sara

Jag hittade den sötaste bilden på oss från gothia! :D Jaaaaaaaa AnniePannie det måste vi se till så det blir av! :D <3

2010-01-15 Klockan: 21:18:00
URL: http://sarapetronella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0