Weekend

Hej bloggen! Lite seg uppdatering i know. Men igår sov som sagt jag, Rebecca och Matilda hos Emma. Det blev en mysig tjejkväll. Och very funny! Vi köpte alldeles för mycket godis, kolla skräckfilm, såg Juno och sen lite Lotta på bråkmakargatan, haha hon är fett rolig. Men då somnade jag, och vaknade sen av att Matilda höll på och ta kort på mig. Haha.

Idag har du vart chill, sova länge och sen drig jag och Matilda till stan. Köpte nåra saker som jag kan visa sen. Nu har jag nyss ätit och duschat och sitter med hårinpackning i håret. Ska köra ansiktsmask också. Men måste städa min garderob + byrå med kläder. Ingen ordning, kläder överallt och hittar ingenting.


Oskar och Wille igår påväg till medis


Tjejerna igår


Hahahahahhahaha. Bara vi fattar, bra humor vi har! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0