Memories...

Har suttit och kollat på gamla bilder typ hur länge som helst nu. Åh det är så himla kul. Tiden går verkligen fort! Och saker förändras verkligen. Har kollat på bilder från 2007 och nu. Inget är sig likt nånstans. Då var jag en söt liten tjej som gick i 5an, bytte skola i 6an.. Jag har problem nu, som jag inte ens visste fanns på den tiden.. Personer som var min "bästavän" har jag inte ens nån kontakt med idag. Saker och ting förändras med tiden, men den går så jävla snabbt. Man hinner med att påverka eller förändra. Scary.


Jag och Emma i 5an, haha =)


Marina, jag, Emma L och Emma. I våra bästa dagar. Hösten 2007


Emma L, Marina och jag. När vi var som tajtast. Hösten/Vintern 2007/08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0