My love

Jag tror jag och har fått köldskador i mina tår, i skelettet för det gör ont och har gjort det i två dagar nu. Plus att en av mina tår är svullen. Not good, frågade några i klassen idag och dom trodde inte det var köldskador. Men det tror jag.. Orkade inte göra läxorna, sköt upp det till imorgon så då måste jag verkligen. Men kommer nog komma hem ganska sent imorgon. Slutar halv 4, och då ska vi direkt börja laga mat till våran föräldramiddag som vi ska ha imorgon kväll.
KILL ME

Men måste stänga ner här snart och sova, börjar fett tidigt imorgon. Kanske bloggar då. Annars gör jag det på kvällen. God natttttt



Gammal låt men fortfarande lika bra

Kommentarer
Postat av: lilbec

NY BLOGG! :D www.carefacet.blogg.se <3

2010-01-13 Klockan: 23:14:23
URL: http://carefacet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0