Bästa svängen

Hey dudes! Nu är Matilda i duschen. vi kom nästan hem precis. Aaa det har vart fett nice idag. Först åkte vi med Borg och Brandt lite för dom hittar ju och så. Sen joinade Emma oss också. Nice nice! Sen drog killarna och vi åkte och åt lööönch. Sen har vi åkt hela dagen.

Haha vi kom iväg på värsta äventyret. Vi åkte upp till toppen, där såg man ingenting för det var dimmit. Men vi hitta en blå backe, vi tog den. Och sen kommer vi till en backe som bara är is! Jag vågar inte åka, så jag glider lite först. Sen tar jag av mina skidor och glider ner skiiiit snabbt medans mina skdor och stavar är kvar i backen, haha.




Haha nåra roliga killar vi träffa i liften, dom börja snacka om mupparna och gnottarna x)




Kolla va dimmigt, allt helt vitt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0