h3h3 har tråkigt

Lovar du att vara ärlig? Sjäääälvklart
Du heter: Sara Petronella Borg
Smeknamn: Hehehe har nog inga
Låt just nu: Owl city - fireflies
Om du röker: Nej det gör jag inte!
Beroende av: Min iPod, mobil, pengar, kläder, smink.. ok, listan kan göras lång
Favoritkaraktär(er) i bok: Vet inte, det var länge sen jag läste... :(
Vem behöver du mest just nu: Behöver mina vänner, dom närmsta. Fast dom har jag så ja, vet inte :)
Vad tror folk om dig: Du, jag har ingen aning. Konstig kanske :D
Stämmer det: Nej, jag är ganska normal

Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår! Får ofta kommenterar att jag alltid är glad också haha.
Vad säger du för att imponera på någon: Ehmm.. vet inte..
Hur imponerar man på dig: Göra mig glaad, fast det är itne så svårt :D

Brukar du skratta för dig själv? Haha, typ alltid...!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Det är från min kusin
Vilken är din favoritmålning? Öhhhh
Vart bor du: Kungsholmen, Stockholm
Trivs du där: Joo men klaaart men trivs i Stockholm hörru!
Äger du några converse: Nej :(
Vad har du för mobil operatör: Comviq brooorsan
Är du allergisk i mot något: Näääää :)
Har du haft sex idag: Nejdu
Nästa mål i ditt liv: Gå ut skolan med bra betyg, i think :)
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Vem ringde du senast: Min mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle hem och äta middag :P
Antal sömntimmar inatt: Föör litee :(
Sov du ensam: Jaa :(

Brukar du komma i tid: Jag försöker!!!
När mår du bra: I stort sätt alltid. Men speciellt när jag har mina vänner runt mig, och på planen! :)
När blev du fotad senast: Idaaaag
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag, lite tråkigt hörru. Det ska va färg
Vad tycker du om fötter: Hahahaa självlart, älskar mina tår :)
Är du smart: Jadu, jag är fan smartare än folk tror.
Är du aktiv i skolan: Jooo.. Är fan duktig. Går i matteklass är grejer särru
Vem/vilka saknar du just nu: One speciel :O

När brukar du gå och lägga dig: Försöker runt 23 på vardagar, blir oftast senare. På helger vet man aldrig! ;D
Är du blyg: Sometimes, beror på situationen
Sysslar du med någon idrott: Fotboll<3
Vill du hellre ha mail än brev: Alltid kul med brev, kollar aldrig mailen :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaa säkert
Har du spytt offentligt: Bläää

Använder du stjärnor eller kajal: Inget av det där
Vad/vilka har betytt mest i ditt liv: Mina vänner 
Är du nöjd med ditt liv: Ja och nej på den frågan. Men mest ja
Om inte, vad vill du ändra på: Ehmm vet inte
Är du bortskämd: Man kan inte vara bortskämd, bara bliii ahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0