Jag är så duktig på att rita vingar!

Shooo bre. Fick två MVG idag, och ett VG. Asso gryyyym jag är! Fick på hemkunskapsprovet och en ganska stor svenska inlämning. Och sen VG på uppstats. Är så jävla stolt över mig själv! =D Annars var skolan som vanligt, mycket energi, mycket skratt, kan inte sitta still hehe.....

Efter skolan åkte jag med Emma och Olivia hem till Emma. Vi bara chilla, lite girltalk och såntdär you know. Eller juste haha ritade på Emmas arm, tills hon blev sur. Då ritade jag på Olivias rygg istället. Jag tror jag ska bli tatuerare. Ahmen det var mysig eftermiddag iaf. Och idag fick skinnjackan åka på för första gången, och köpte årets första glass. It's vår on real.


I skooolan


Så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0