Sleep over

Heej! Idag fick vi typ packa upp 1000 hello kitty choklad ägg, hehe ne men annars har det vart lugnt som vanligt. Efter när vi slutat åkte jag med William och mötte Brandt, så gick vi till kaffét där Wille i min klass praoar och så, satt där ett tag med William och Brandt och snacka och kasta choklad på dom som gick förbi hihihihi funny!

Ah och sen åkte vi vidare till Fridhemsplan, men sen var jag tvungen att åka till skolan för hade utvecklingsstamtal och det gick väll för det mesta bra. Men har bråkat med mina föräldrar sen dess för dom tänker bara på det negativa och tjatar om att jag inte är aktiv?! Nehe hur kan jag ha VG i 11 ämnen då? Ahh är så jävla sur, som tur är så drar jag nu, ska sova hos Emma i natt det blir MYYYYYS. Ciao


Hehe aa jag och brandt försökte skriva på Willes rygg. Blev inte så bra, ser ni vad det står? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0