Thaaa dentist


Nämen tjeeeeenare. Imorse träffa jag Johan innan jag åkte till skolan och så. Och ja, det har väll vart helt OK. Förutom min röst som är helt fucked up, låter som en jag vet inte vad. Gör kanske videoinlägg så får ni höra, haha. Det låter iaf inte bra, och det är skit jobbigt för jag kan inte skrika. För då försvinner rösten helt. Hjääälp?! Sen fick jag gå 2 timmar tidigare från skolan för skulle till tandläkaren, och nu är jag hemma från det. Min tänder är finfina. Men det är typ lite trångt så tänderna sitter ihop, får reglera det om jag vill. Men det kommer typ kosta 20-30 tusen. HAHA. Så ska fundera lite på hur jag vill göra om det är värt det och så. Pussss


Nu ska det pluggas, sen träning. Ajaj hur ska det gå med min hals...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0