Fredag imorgon!

Förlåt värsta deppinlägget. Har precis tagit ett långt varmt bad, med ansiktsmask, hårinpackning osv. Det var skönt.
Vi hade praktiskt prov i Hemkunskap idag, det gick skit bra för mig och Matilda ska jag säga er. Har Kemi prov imorgon, och jag önskar verkligen jag kunde säga att jag pluggat. Första gången i hela mitt liv har jag inte pluggat till prov...... Vad händer?
 Fick även mina omdömen idag, dom var väll bra. Men dom var bättre förut, tyvär. Och alltid samma jävla kommentarer, sen 6an?! Jag och mina lärare.. funkar inte så bra.


Menmen, fredag imorgon. Sen slipper jag skolan i 3 veckor. Omg, underbart! Efter skolan ska jag iaf träffa Emma Lundqvist som jag inte träffat på 100 år typ. Vi tar väll en fika eller nåt, ska bli jätte mysigt! Ska lägga mig tidigt idag, och läsa kanske. Det var länge sen...


Jag och Emma i somras.
Fan saknar dom 2 veckorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0