Damn it feels good to be a gangsta

Shooooo! Mötte Molly och Matilda så åkte vi till söder där vi hade nånslags lagträff. Hehe ja jag tror inte ni bryr er. Men jag blev i alla fall vald till lagrådet, yeey Sara for president :D Och fan det var kul, har haft så tråkigt nu på praoen så äntligen får man komma ut och träffa nåra, då är jag så läskigt lätt road. Skrattar åt allt. Och förlåt Molly och Matilda, på bussen haha skämde ut mig lite när jag skulle ta upp mitt busskort :D




Jag och Mollsan, sweeeet. Hehe gillar inte stora brillor :)


Kommentarer
Postat av: Molly

Haha, det är okej Sara. Jag vet hur du kan vara ibland haha ;) <33

2010-03-31 Klockan: 22:20:57
Postat av: sara

Haha det är bra! ;D För tänk om du inte visste, och helt plötsligt blir jag sådär (mitt sanna jag) och du får värsta chocken! Haha jag och min fantasi ;) <3

2010-03-31 Klockan: 22:26:59
URL: http://sarapetronella.blogg.se/
Postat av: Molly

Hahah jaa, det är bäst att jag är medveten om det iallafall :D <3

2010-04-02 Klockan: 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0