Yes, you made me fall

Hej. Orkar inte blogga egentligen. Helt slut hörrni. Somnade på lektionen..... Men annars har det vart rätt chill i skolan även om jag slutade 4. Min klass är så rooolig, hihihihihi.. Aaa eller jag vart på rethumör, och reta Wille och nåra. Dom kasta en äcklig tvål i mitt hår och då nöööp jag dom. Heheh proud of myself. Sen blev jag på skit dåligt humör när dom nöp mig, hungrig och trött. Host, humörsvägningar?

Träningen idag var easy. Vi sprang till Hornstull och tillbaka. Ok, det är iofs ganska långt. Men snackade lite med några och ja det vart ju trevlans. Och i helgen drar vi på cup. Dags att tagga till?! Oh yees, men jag är redan taggad asso. Haha. Nu äre fan dags för mig och sova. Ska busa med klassen imorgon, see you


Me, Annisen och Molly påväg till Åland förra året. Miss it.
När Anna tog ut luften ur sin madrass, hahahahahah minnen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, sååå kul det var!! :D

2010-03-09 Klockan: 17:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0